چگونه برای مدیریت مصرف فسفر به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای مدیریت مصرف فسفر به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی

چگونه برای مدیریت مصرف فسفر به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی؟ این qustion مربوط توسط بسیاری از مردم، به ویژه بیمار به بیماری کلیوی است. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد این سوال.

فسفر چیست؟

فسفر یک ماده معدنی در استخوانها است. همراه با کلسیم، فسفر برای ساخت استخوان های قوی و سالم، و همچنین نگه داشتن سایر قسمت های بدن خود را سالم مورد نیاز است.

چرا فسفر به سلامتی شما مهم است؟

کلیه کار های عادی را می فسفر در خون خود را حذف کنید. هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیوی (CKD) کلیه خود را می توانید فسفر را حذف کنید خیلی خوب است. فسفر بالا می تواند باعث آسیب به بدن شما می شود. فسفر اضافی باعث تغییرات بدن که جلو کلسیم از استخوان خود، آنها را ضعیف است. فسفر و کلسیم بالا نیز به رسوب کلسیم خطرناک در عروق خونی، ریه ها، چشم ها، و قلبی منجر شود. بنابراین فسفر و کلسیم برای کنترل سلامت کلی شما بسیار مهم است.

چگونه برای مدیریت مصرف فسفر به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی؟

نیازهای فسفر خود را ممکن است متفاوت باشد، بسته به عملکرد کلیه خود را. برای بزرگسالان مبتلا به بیماری کلیوی، به طور کلی 800 تا 1000 میلی گرم فسفر در روز محدود است. بسیاری از بزرگسالان سالم خوردن تقریبا دو برابر این مقدار.

تقریبا هر غذایی شامل برخی از فسفر است. به عنوان یک قاعده کلی، غذاهای با پروتئین بالا نیز بالا فسفر می باشد. اگر شما یک مرحله قبل از بیماری های کلیوی، شما به احتمال زیاد توصیه شود برای محدود کردن مصرف خود را از فسفر و پروتئین است. یک رژیم غذایی کم پروتئین کمک می کند تا محدود کردن میزان زباله که می سازد تا در خون شما.

اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی اواخر مرحله و شما در دیالیز است، که متفاوت خواهد بود. دیالیز حذف پروتئین (در قالب زباله) از خون خود را، بنابراین پروتئین خود را نیاز دارد افزایش است، اما شما هنوز هم نیاز به انتخاب مواد غذایی فسفر پایین تر است.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک درمان بیماری مزمن کلیه انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل، ما سعی خواهیم کرد که از بهترین به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: